22 Νοεμβρίου 2009

Τούρτα με ζαχαρόπαστα

Για τα αυριανά γενέθλια του συζύγου μου, πειραματίστηκα και ετοίμασα μία τούρτα με επικάλυψη ζαχαρόπαστας! Περιττό να πω ότι την πρώτη δόση ζαχαρόπαστας που ετοίμασα από το πρωί, την πέταξα γιατί έγινε πέτρα αφού δεν την τύλιξα σφιχτά με ζελατίνα όπως έπρεπε. Έτσι πήρα το ποδήλατό μου και πετάχτηκα ως τον κοντινό μπακάλη για να πάρω ακόμη ένα σακουλάκι ζάχαρη άχνη και να κάνω άλλη μία δόση. Επίσης να πω ότι παρέλειψα την γλυκερίνη που απαιτεί η συνταγή-μια χαρά βγήκε και χωρίς αυτήν.
Ιδού λοιπόν η συνταγή εδώ και ιδού η τούρτα
Α, αυτός είναι ο πάγκος μετά το πέρας εκτέλεσης της συνταγής!!!
Όσο για τη γεύση, ε αυτό θα το μάθουμε αύριο!

8 σχόλια:

  1. χρονια του πολλά

    δεν το πιστεύω και εγώ έχω γενέθλια αυριο

    Ομορφη η τούρτα πιστεύω πως θα του αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι τον άντρα σου αυριο.
    Πρέπει να μας γράψεις τη συνταγή με τη ζαχαρόπαστα ομως.. αν και σκέφτομαι να πάω να την παραγγείλω από το ζαχαροπλαστείο όταν χρειαστεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βικακι Χρονια σου Πολλα για αυριο!!!Να εισαι παντα γερη!

    Ευαγγελια η συνταγη ειναι απο τις συνταγες της παρεας, εχω τον συνδεσμο στην αναρτηση...Καλε θα σου την φτιαξω εγω την τουρτα τωρα που πηρα το κολαι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Xρόνια πολλά στον σύζυγό σου !Καλοφάγωτη η πανέμορφη τούρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια πολλα στον αντρουλη σου!!!Να τον χαιρεσαι!!Μαλλον να σε χαιρεται!με τετοιες λιχουδιες που του κανεις!!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά !!!
    Να τα εκατοστήσει!!! να τον χαίρεσαι!!
    πανέμορφη τούρτα!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοριτσια να ειστε καλα, σας ευχαριστω απο καρδιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοπέλα μου Χρονια πολλά!!!Ηθελα να γράψω στο άλλο σου μπλογκ αλλά δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο γιατι δεν υπάρχει χώρος για επαληθευση λεκτικού κειμένου...για δες το λίγο και πες μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...