14 Νοεμβρίου 2016

Χριστουγεννιάτικες ανταλλαγές 2016 vol.1

Βρισκόμαστε πλέον στα μισά του Νοεμβρίου και ήδη τρέχουν πολλές Χριστουγεννιάτικες ανταλλαγές υλικών, δώρων, βιβλίων...Έχοντας λάβει ήδη δύο φορές μέρος στο Secret Crafter της Άννας, φέτος αδημονούσα για το πότε θα αναρτήσει την ανακοίνωση της φετινής ανταλλαγής! Όμως δεν έμεινα μόνο σε αυτή...Έλαβα μέρος και στα Μυστικά Ξωτικά της Δέσποινας αλλά και στο So Much Christmas του So Much Reading, σαν λάτρης των βιβλίων...

Το πόσο λατρεύω να ετοιμάζω πακετάκια με άγνωστο σε μένα παραλήπτη, δεν λέγεται! Προσπαθώ τα πακέτα μου να είναι περιποιημένα και να έχουν μια θεματολογία πείτε το, ομοιομορφία θα το έλεγα εγώ...Και με ενθουσιάζει η ιδέα ότι θα λάβω μέσω ταχυδρομείου ένα δώρο-έκπληξη από κάποιον που δεν γνωρίζω αλλά που είμαι σίγουρη ότι το έχει ετοιμάσει με φροντίδα και δημιουργική διάθεση - άλλωστε έχω σχέση αγάπης με την αλληλογραφία και την αποστολή δεμάτων με ΕΛΤΑ,  απομεινάρι των παραπάνω από 10 χρόνων αλληλογραφίας μου με συνομήλικα κορίτσια στην εφηβεία μου!

Σας είχα δείξει το πάκετο που ετοίμασα για το Secret Crafter 2014 με παραλήπτρια την Κατερίνα. Δείτε όμως και το περσυνό μου πακετάκι, αυτό με το οποίο συμμετείχα στο Secret Crafter 2015 και που είχα στείλει στη Δέσποινα.
Η καρτούλα είναι χειροποίητη και όσο για τα δωράκια δεν φαίνονται βέβαια γιατί έτσι είχα επιλέξει να είναι πέρσυ-το καθένα σε ατομικό πακετάκι...Για φέτος έχω ήδη ετοιμάσει το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου των δύο εκ των τριών πακέτων μου και μου απομένουν κάποιες τελευταίες πινελιές και βέβαια η φωτογράφισή τους ενώ είμαι σε αναμονή για τον μυστικό παραλήπτη του τρίτου μου πακέτου! Υπόσχομαι φυσικά ότι θα σας τα δείξω κι εσάς αμέσως μόλις ολοκληρωθούν!

Για πείτε, πόσο πολύ λατρεύετε τα δώρα έκπληξη κι εσείς;

2 σχόλια:

  1. Υπέροχη ανάρτηση!!! Ευχαριστώ για την αναφορα και Ευχαριστώ που μεσω εσενα ειδα και τη ανταλλαγη του so much reading που δεν προλαβα περυσι αααα σε Ευχαριστώ και για το υπέροχο περσινο.πακετακι μου χιιχιχ Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί ωραία ιδέα!! Δεν έχω συμμετάσχει ποτέ αλλά πραγματικά ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα διαδικασία!! Αντε, μας έβαλες στο χριστουγεννιάτικο πνεύμα, Σοφία! Καλή σου συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...